Tuesday, May 24, 2016

FIRÇALARIM VE BEN... DİLE KOLAY 16 SENE....

1999 yılında, daha Bilkent'te öğretim görevlisiyken, hep çok istediğim boyama kursu için fırçaları elime bi aldım..Alış o alış.. Bi de üstüne 2000 yılında atölye kuruverdim.. ..
Üstünden geçen bunca zamanda, sizler, öğrencilerim, Ece Aymer'e dokunan, atölyeme girip çıkan yüzlerce kişiyle, gerçekten sonsuz bir tatminkarlıkla bu günlere geldim..Ve şimdi bir kitap çıkarıyorum..
TÜRKİYE'NİN İLK EN GENİŞ KAPSAMLI DEKORATİF BOYAMA KİTABI...
İçinde, bana ve bu kitaba dokunan herkese uzun bir teşekkür yazısı, bunca zamandır kullandığımız tüm terimlerin terminolojisi, ihtiyacınız olan tüm malzemelerin detaylı tanıtımı, yüzlerce resim, 60'dan fazla temel boyama teknikleri, temel süsleme teknikleri, kumaş, sabun, cam vs... her bilgi var...
26 Temmuz 2016, benim en sevdiceğim, oğlumun, Can'ımın yaşgünü... Kitabı ona ithaf etmek istedim..Bu seneki doğum günü armağanı "benim kitabım" olsun istedim..
26 Temmuz'da satışa çıkacak olan kitabımı, baskı sayısını daha sağlıklı belirleyebilmek, en az 182 sayfa, oldukça maliyetli çıkacak olan kaliteli, kuşe baskı, kalın kapaklı bu kitabın baskı maliyetini hafifletmek sebebiyle şimdiden satışa çıkardım.
Tükenmeden almak, bu değerli kitaba sahip olmak istiyorsanız aşağıdaki linke tıklayın ve ister kredi kartı, ister havale seçeneği ile satın alın. Böylece 159 lira piyasa satış fiyatı yerine 100 liraya şimdiden kitabınızı alın, hem de isminize ithafen imzalı...

https://www.eceaymer.com/kitap-ece-aymerle-temel-dekoratif-boyama-kitabi_993_detay

Hepinizi öpüyorum.

No comments:

Post a Comment